• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звернення громадян

Якщо у вас виникли питання Вам нададуть відповідь:




Директор

Тел.(05134) 5-71-14

Гайдай Ірина Миколаївна

• щодо батьківської плати;

• організаційних питань;

• режиму роботи КЗДО;

• якості роботи персоналу КЗДО;

• пропозиції по покращенню роботи дитячого садка

Години прийому:

13.00-15.00 - вівторок

13.00-15.00 – п’ятниця


Графік особистого прийому громадян

начальником та посадовими особами Управління освіти ВМР на 2024 рік:

Кисільова Світлана Вікторівна – начальник Управління освіти ВМР – щочетверга, 9.00-12.00, утому числі особистий виїзний прийом громадян у закладах освіти - двічі на місяць: першого та третього четверга з 15.00 до 17.00.

Кожухаренко Ірина Володимирівна - заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щовівторка, 13.00-15.00.

Гурмаза Ірина Олександрівназаступник начальника Управління - щовівторка, 10.00-12.00.

Крючкова Світлана Олександрівна – головний спеціаліст з кадрових питань, виховної роботи та позашкільної освіти – щопонеділка, 15.00-17.00.

Львова Ірина Вікторівна – головний спеціаліст з питань охорони дитинства та дошкільної освіти – щосереди, 10.00-12.00

Романова Тетяна Михайлівнаголовний спеціаліст здошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щоп’ятниці, 14.00-16.00

Гончаренко Наталія Олександрівна — начальник відділу-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та планово-фінансової діяльності - щопонеділка, 14.00-16.00.

Карпова Ольга Миколаївна — начальник відділу матеріально-технічного забезпечення та розвитку — щосереди, 13.00-15.00.

Літвінова Олена Сергіївна — начальник відділу юридичної роботи та діловодства — щопонеділка, 09.00-11.00.

Графік особистого прийому громадян

начальником та посадовими особами Управління освіти ВМР на 2024 рік:

Кисільова Світлана Вікторівна – начальник Управління освіти ВМР – щочетверга, 9.00-12.00, утому числі особистий виїзний прийом громадян у закладах освіти - двічі на місяць: першого та третього четверга з 15.00 до 17.00.

Кожухаренко Ірина Володимирівна - заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щовівторка, 13.00-15.00.

Гурмаза Ірина Олександрівназаступник начальника Управління - щовівторка, 10.00-12.00.

Крючкова Світлана Олександрівна – головний спеціаліст з кадрових питань, виховної роботи та позашкільної освіти – щопонеділка, 15.00-17.00.

Львова Ірина Вікторівна – головний спеціаліст з питань охорони дитинства та дошкільної освіти – щосереди, 10.00-12.00

Романова Тетяна Михайлівнаголовний спеціаліст здошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щоп’ятниці, 14.00-16.00

Гончаренко Наталія Олександрівна — начальник відділу-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та планово-фінансової діяльності - щопонеділка, 14.00-16.00.

Карпова Ольга Миколаївна — начальник відділу матеріально-технічного забезпечення та розвитку — щосереди, 13.00-15.00.

Літвінова Олена Сергіївна — начальник відділу юридичної роботи та діловодства — щопонеділка, 09.00-11.00.

ПОРЯДОК

роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри в

КЗДО №2

«Сонечко»

Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри до КЗДО №2 «Сонечко» (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення громадян», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадової особи при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за телефоном довіри ЗДО №2 «Сонечко» за абонентським номером (05134) 57114.

1.3. Телефон довіри закладу працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 16.00 годин.

1.4. Заявник може звернутися за телефоном довіри ЗДО №2 для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 08.00 до 16.00 годин.

1.5. Інформація про номер телефону довіри закладу та порядок його роботи розміщується на інформаційному стенді КЗДО №2 «Сонечко» та на офіційному веб - сайті ЗДО.

1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри закладу та ведення обліку дзвінків є музичний керівник Віта ЯРМОЛЮК. У разі відсутності працівника сеанс проводить практичний психолог закладу або спеціаліст, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

ІІ. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри КЗДО №2 «Сонечко».

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри ЗДО (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгляду цих повідомлень здійснюються відповідальної особою або за його відсутності – практичним психологом закладу.

2.2. Уповноважена особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати: - інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові, адресу, контактний телефон); - іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

2.3. Під час проведення сеансу телефону довіри закладу обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.

2.5. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян».

2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу КЗДО №2

2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із наступними змінами та доповненнями).

2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до Журналу обліку дзвінків «телефону довіри» закладу.

ІІ. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіру, проводиться перевірка інформації.

3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та розгляд повідомлень надається директором ЗДО №2 «Сонечко» із залученням посадових осіб, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.

3.3. Перевірка інформації має встановити:

• наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри закладу
• обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефоном довіри закладу.

3.4. Посадовій особі (особам), якій (яким) доручено проведення перевірки інформації, надається право: - запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри ЗДО, й одержувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосуються перевірки інформації; - зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одержувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення; - залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення; - ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевірки інформації, їх копії.

3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення посадова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку директору (у разі, якщо звернення анонімне).

3.6. За підсумками роботи телефону довіри закладу щоквартально складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про: - кількість повідомлень, що надійшли до ЗДО за телефоном довіри за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року; - основні питання, що порушуються; - результати розгляду.

3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри закладу обліковуються й формуються у справи.

ПОРЯДОК

роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри в

КЗДО №2

«Сонечко»

Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри до КЗДО №2 «Сонечко» (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення громадян», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадової особи при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за телефоном довіри ЗДО №2 «Сонечко» за абонентським номером (05134) 57114.

1.3. Телефон довіри закладу працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 16.00 годин.

1.4. Заявник може звернутися за телефоном довіри ЗДО №2 для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 08.00 до 16.00 годин.

1.5. Інформація про номер телефону довіри закладу та порядок його роботи розміщується на інформаційному стенді КЗДО №2 «Сонечко» та на офіційному веб - сайті ЗДО.

1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри закладу та ведення обліку дзвінків є музичний керівник Віта ЯРМОЛЮК. У разі відсутності працівника сеанс проводить практичний психолог закладу або спеціаліст, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

ІІ. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри КЗДО №2 «Сонечко».

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри ЗДО (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгляду цих повідомлень здійснюються відповідальної особою або за його відсутності – практичним психологом закладу.

2.2. Уповноважена особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати: - інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові, адресу, контактний телефон); - іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

2.3. Під час проведення сеансу телефону довіри закладу обробка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.

2.5. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян».

2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу КЗДО №2

2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із наступними змінами та доповненнями).

2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до Журналу обліку дзвінків «телефону довіри» закладу.

ІІ. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіру, проводиться перевірка інформації.

3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та розгляд повідомлень надається директором ЗДО №2 «Сонечко» із залученням посадових осіб, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.

3.3. Перевірка інформації має встановити:

• наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри закладу
• обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефоном довіри закладу.

3.4. Посадовій особі (особам), якій (яким) доручено проведення перевірки інформації, надається право: - запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри ЗДО, й одержувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосуються перевірки інформації; - зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одержувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення; - залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення; - ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевірки інформації, їх копії.

3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення посадова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку директору (у разі, якщо звернення анонімне).

3.6. За підсумками роботи телефону довіри закладу щоквартально складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про: - кількість повідомлень, що надійшли до ЗДО за телефоном довіри за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року; - основні питання, що порушуються; - результати розгляду.

3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри закладу обліковуються й формуються у справи.

Кiлькiсть переглядiв: 2057