Педагогічна рада №2

Від якості процесу – до якості результату

(педагогічний марафон)

Порядок денний

1.«Побажання миру і доброти» - психологічна вправа з використанням невербальних комунікативних методів.

Вихователь-методист

2. Про хід виконання рекомендацій попередньої педради.

Вихователь-методист

3. «Виховання патріотизму у дітей дошкільного віку засобами народної гри» . (доповідь).

Вихователь-методист

4. «Стан патріотичного виховання в ЗДО» -0 підсумки тематичного вивчення (доповідь).

Вихователь-методист, директор.

5.Форми та методи патріотичного виховання в ході ознайомлення малят з культурою свого народу. Вихователі, музичний керівник.

6.Дитячий фольклор як засіб виховання патріотичних почуттів дошкільника. (консультація).

Вихователь-методист

7. Огляд виставки народних іграшок.

Вихователь-методист , вихователі.

2022-2023 н. р.

Педагогічна рада №1 від 31.08.2022


"Запезпечення комплексного підходу щодо формування розвитку творчої, патріотично налаштованої особистості здобувачів дошкільної освіти"

Педагоги вазначили проблемну тему ЗДО на 2022-2023 н. р. та пріорітетні завдання:

1.Поглибити роботу з патріотичного виховання дітей через українську народну гру.

2. Розвивати мовленнєву компетентність у здобувачів дошкільної освіти засобами художньої літератури.

3. Сприяти збереженню та зміцненню психофізичного здоров`я дітей через валеологічну освіту.

Під час педради було обговорено та затверджено річний план роботи колективу ЗДО на 2022-2023н.р. , а також визначено освітні програми за якими працюватимуть педагоги. Серед них: Освітня програма для дітей від 2 до 7 років "Дитина" (оновлена), та парціальні програми: "Україна - моя Батьківщина" - програма націанально-патріотичного виховання для дітей дошкільного віку. (О. М. Каплуровецька, І.І. Кичата, Ю. М. Палець; за науковою редакцією Ою Д. Рейпольської);

"Про себе треба знати, про себе треба дбати" - програма з основ здоров`я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку (Л. Лохвицька); "Грайлик"- програма з основ театралізованої діяльності в дошкільному закладі ( О. Березіна, О. Гніровська, Т. Линник).

Всі педагоги визначили для себе методичні теми за якими вони будуть працювати протягом року. Практичний психолог О.БУКІНА надала педагогам корисні, дієві поради щодо зняття стану тривожності та напруги рід час воєнного стану в учасників освітного процесу.

Незважаючи на такий нелегкий час педагоги мають бажання здійснити всі окреслені питання.

Кiлькiсть переглядiв: 1024